منتدى النادى الاهلى الجديد

الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 

حاجه تغييييظ

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
combuz
لاعب فى الفرق الاول
لاعب فى الفرق الاول

ذكر عدد الرسائل : 90

مُساهمةموضوع: حاجه تغييييظ   الأربعاء مارس 19, 2008 1:29 am

السلام عليكم يا جماعه عشان مطولش عليكم ادخل فى الموضوع على طول النهارده بعد متش الزمالك و حرس الحدود فى نصف نهائى كأس مصر كان الكابتن خالد الغندور جايب الكابتن مصطفى يونس و الكابتن فاروق جعفر و وصلتهم اخبار ان الفيفا حكم لسيون فى موضوع الحضرى فكابتن خالد الغندور طلب رأى الكابتن مصطفى يونس فى الموضوع فقاله ان سبب رحيل كلا من محمد شوقى و عصام الحضرى و وائل جمعه و حسن مصطفى هو المدرب الاهلى الرائغ مانويل جوزيه و قال باللفظ السبب فى رحيل الناس دى هو المدرب المتعجرف مانويل جوزيه .
احب اقول للكابتن مصطفى يونس : انت كنت نجم كبير من نجوم الاهلى و اللى تاريخ الاهلى بيكتب اسمك من دهب و لكن احب اوضح لك نقط مهمه جدا :

1/ محمد شوقى مش مشى بسبب مانويل جوزيه عشان محمد شوقى كان عايز يحترف و جاله اكثر من عرض احتراف ولكن اداره النادى كانت ترفض ياما عشان ضعف المقابل المادى او لقله مكانه الفريق اللى عايز شوقى و فضلت الاداره تصبر حتى جه عرض ميدلزبره و تم الموافقه عليه لمصلحه النادى و جوزيه قال ان شوقى مش هيأثر فى الفريق حتى لا يصاب لاعيبه الفريق بالاحباط

2/ عصام الحضرى لم يمش من جوزيه عشان السبب فى رحيل الحضرى هو قله مستوى تعليم اللاعب و هذا سهل مأموريه الضحك عليه و كمان اللاعب كان عايز يحترف و لو كان عشان موضوع شارة الكابتن احب اقولك يا كابتن مصطفى ان الموضوع ده بقاله اربع سنين و الحضرى لو كان عايز يمشى كان مشى من سنتين عشان اكيد جاله عروض قبل كده .

3/ حسن مصطفى هو فقد جه فى الفتره الاخيرة مستواه قل ففضل الاهلى اعارته حتى يستعيد مستواه المعهود وكمان الاهلى كان يريد ان يجرب اينو و انيس و عاشور هل ياترى هيقدروا يشيلوا الفريق ولا لا؟ و حسن هيرجع فى اخر الموسم خصوصا بعد تألقه مع الموحده السعودى

4/ وائل جمعه من المدافعين المتميزين جدا و اعارة الاهلى للاعب تقريبا لنفس اسباب اعارة حسن مصطفى خصوصا و ان اللاعب كان يمر بحاله نفسيه سيئه بعد فشل تجربه احترافه فى الدروى الانجليزى

و اخيرا احب ان اضيف ان الاربع اللاعيبه كانوا اساسيين فى تشكيله الاهلى طوال الاربع السنين الماضيه و لو كان جوزيه متعجرف فعلا مع هؤلاء اللاعيبه مكنش خلاهم يلعبوا اربع سنين اساسين و ارجه اخيرا انا تتركوا الاهلى فى حاله و بعدين الفريق بيكسب و رافع اسم مصر بره عالى عايزين منه ايه تانى و احب ارد على الناس اللى قالوا ان اللاعبين هم السبب الاساسى فى تألق الاهلى و ليس مانويل جوزيه احب اديكوا مثل بسيط و هو نادى الزمالك اللى يملك لاعبين للامانه احسن من لاعيبى الاهلى و لكن ما يميز الاهلى شخصيه المدرب و مدى تحكمه فى اللاعبين و خطته و تدريباته .

اسف انى طولت عليكم و لكن يجب ان نقف ضد كل من يشكك فى مقدره العبقرى البرتغالى و قياده الاهلى و ضد كل من يقف امام انجازات الاهلى و نتمنى التوفيق للجميع و شكرا
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mahmood
لاعب ناشىء
لاعب ناشىء

مُساهمةموضوع: رد: حاجه تغييييظ   السبت مارس 22, 2008 10:45 am

ياخوانا إخنا خناخد على كلام واحد حاقد وواطي زي مصطفى تونس ده

ماتردوش عليه
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
combuz
لاعب فى الفرق الاول
لاعب فى الفرق الاول

ذكر عدد الرسائل : 90